luni, 4 august 2014

MEMORIES OVER TIME

 
Nu stiu daca am trecutul pe care il meritam,....
    Nu stiu daca voi avea viitorul pe care mi-l doresc.
    Soarele imi priveste peste umeri si umbra imi rataceste singura.
    Dincolo de ea incerc sa te zaresc.
    Chip neconturat in imagini difuze, alergi descompus in apusuri pustii....
    ...te astept sa rasari din iubiri tainuite,
    bland si retras intr-un suflet pustiu.
    Te zaresc, intind mana...te pierd.
    Esti naluca pustie, in visuri desarte
    Rascolind anotimpuri pierdute in timp
    Sting luminile!...e randul tau sa vii langa mine
    Cauta-ma in intunericul noptii,
    Repeta-mi minciunile primei iubiri
    Nu m-ai lasat sa te iubesc, ai fugit plictisit  si strain,
    Pentru ca nu vroiai sa fii iubit, vroiai doar sa iubesti.
    Inchid ochii si-mi imaginez, ca-mi dai din nou dragostea
    Pe care ai ingropat-o atat de adanc....
    Inchide ochii si imagineaza-ti,
    Ca-ti voi da din nou dragostea mea
    In intunericul ultimei nopti....


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu