duminică, 4 mai 2014

I SING IN THE SOUL....

      Imi ploua in strada, imi canta in suflet..respir in uleiuri si pensule unse.
      Zugravesc noi imagini...din "lacasuri" ascunse, sentimente confuze, retraite in fleshuri.
      Incropesc o poveste ce putea sa existe, un tablou ce abunda in culori violete, sentimente ascunse in unghere pustii.
      Sunt oameni ce mint, doar ca sa existe, sunt oameni ce fug de propriul suflet. Traiesc printre ei, ca intr-un pustiu. Alerg sa-i alint, iar ei ma ranesc, ma simt improscata de venin si noroi. Le plang neimplinirea, micimea si bluful. Ii las in trecut si le iert impostura.
      Privesc inainte, curcubeu inocent, ma imbie sa-i trec poarta deschisa. Trec dincolo, lasand totul in urma, vad noi orizonturi, scaldate-n lumini radiate de inimi deschise, senine, inundate de rasete si bucurie. Intind bratele reci, nesigure si tremurande ...spre brate puternice, ce ma vor cuprinde. Astept mangaierea, siguranta, iubirea...inlatura-mi frica, reda-mi siguranta. Am atata nevoie ca sa simt fericirea.
      Intoarce privirea, alege cararea, ce duce sprea mine, dreapta si neteda calea....Mergem mereu pe drumuri paralele, ce duc nicaieri, pierzandu-se-n intuneric...La tine-i busola, la mine lumina....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu