duminică, 15 noiembrie 2009

Vin sarbatorile



A trecut Halloween.E umed si rece orasul.O toamna bacoviana ma tine tintuita in casa.Urasc singuratatea.Imi sun prietenele.Arome de placinta cu dovleac ,vin fiert si scortisoara ma transporta in lumea amintirilor.Amintirile ma duc cu ani in urma cand iernile erau bogate in zapezi stralucitoare si pufoase ,cu drumuri ingustate de troiene Inca mai aud clinchetul clopoteilor ce decorau cai naravasi,cu crupe puternice ,inhamati la sania cu leagane imblanite, sanie ce aluneca pe drumul ce ducea la bunici.Inca simt mirosul de castane coapte pe care, bunica ni le vara in manusi pentru a ne incalzi manutele inghetate pe drumul spre intoarcere.Inca simt intepaturile reci dar,placute ale zapezii ce ne patrundea pana la piele cand tatal meu ne rasturna cu sania in nametii ce strajuiau drumul.Amintirile ma anima:VIN SARBATORILE!-sa incepem pregatirile.Voi incepe prin a decora lumanari, multe lumanari ce vor lumina apartamentul dealungul sarbatorilor.Incercati si voi.E simplu de facut asta si dati farmec si caldura caminului vostru.Alegeti culorile ce se asorteaza cu perdeaua si covorul vostru.Eu am optat pentru maron, alb si argintiu

Un comentariu:

  1. buna,

    arunca si o scurta privire pe blogul meu (www.questioare.com) si daca iti place adauga-ma in blogroll-ul tau cu numele de Que stii oare?
    multumesc anticipat.

    o zi insorita,

    strumfita cu esarfa

    RăspundețiȘtergere